Menu
Your Cart


Kolay İade Ve Değişim

KOLAY İADE VE DEĞİŞİM

İade için ne yapmam gerekli?
Ürünü, sana göndermiş olduğumuz faturası ile birlikte Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak bize göndermen yeterli.
Yurtiçi kargo anlaşma numaramız: 227795831 bu numarayı Yurtiçi Kargo personeline iletmen yeterlidir.

İade için depo adresimiz: Şahkulu Mah. Serdar-ı Ekrem Cad. No:15/B Beyoğlu İstanbul.
Tel: 0212 244 93 27 - 28

İade ve değişimi kaç gün içinde yapabilirim?
Aldığın ürünleri 14 gün içinde iade edebilir ya da değiştirebilirsin. Ancak ürünlerin kullanılmamış, hasar görmemiş, yıkanmamış ve satılabilirliği bozulmamış olması gerekli. İade ve değişimin sadece Türkiye içindeki siparişlerde mümkün olduğunu hatırlatalım.

Aldığım ürünlerin bazılarını iade edebilir miyim?
Evet, aldığın ürünlerin istersen hepsini istersen bir kısmını iade edebilirsin. İade etmek istediğin ürünleri sana göndermiş olduğumuz faturası ile birlikte Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak bize göndermen yeterli.

İade için depo adresimiz:
Şahkulu Mah. Serdar-ı Ekrem Cad. No:15/B Beyoğlu İstanbul. Tel: 0212 244 93 27 - 28


Değişim için ne yapmalıyım?
Öncelikle bizimle iletişime geçmelisin. Çünkü değiştirmek istediğin ürünün yerine almak istediğin ürünün stoklarımızda olup olmadığını kontrol etmemiz gerekli. Bunun için bizi arayabilir ya da mail yazabilirsin.

Telefon numaralarımız: 0212 244 93 27 - 28
Mail adresimiz: info@tolatola.com.tr

İade durumunda geri ödeme nasıl oluyor?
Geri ödeme için öncelikle ürünün bize ulaşmasını bekliyoruz. Ürün bize ulaştıktan sonra kullanmış olduğun ödeme yöntemine göre geri ödemeyi yapıyoruz.

Eğer kredi kartı ya da banka kartı ile ödeme yaptıysan, aynı gün bankaya geri ödeme talimatı veriyoruz. Bundan sonra ki süreç bankaların politika ve prosedürlerine bağlı olarak, genellikle 3-4 (iş) günü içinde ödeme hesabına yansımış oluyor.

Eğer Havale/EFT ile yaptıysan geri ödemeyi aynı gün hesabına yapıyoruz.

Kapıda ödeme ile yaptıysan bize bir hesap numarası vermen gerekiyor. Bu hesaba hemen geri ödemeyi yapıyoruz. Ancak kapıda ödeme hizmet bedeli olan 12 TL'yi iade edemiyoruz çünkü bu tutar kargo şirketinin hizmet bedeli olarak aldığı bir tutardır. Sadece ürün bedelini geri ödüyoruz.

İade ve değişimde kargo ücreti ödemem gerekiyor mu?

Tüm siparişlerin iade ve değişimlerinde kargo ücretsiz.