Siparişimi kaç günde iade edebilir ya da değiştirebilirim?

Siparişlerinizi teslim tarihinden itibaren 15 gün içinde iade edebilir ya da değiştirebilirsiniz. 

İade ya da değişim için ne yapmam gerekir?

İade ya da değişim yapmak istediğiniz ürün veya ürünler için, sipariş paketinin içinde size gönderdiğimiz İade ve Değişim formunu eksiksiz olarak doldurmanız ve faturası ile birlikte bize geri göndermeniz yeterlidir. Gönderiniz tarafımıza ulaştığı gün talebiniz işleme alınır.

Önemli Hatırlatma! Kullanılmış, yıkanmış ya da tahrip olmuş ürünlerde İade/Değişim imkanı yok!

İade ve Değişimler de gönderilen faturalar tüm nüshalarıyla beraber orijinal ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

Orijinal ambalajı bozulmuş , tekrar satılabilir özelliğini kaybetmiş , başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade ve değişimde kargo ücretli midir?

İade ve değişim işlemlerinde kargo ücretli değildir. Karşı ödemeli olarak tarafımıza gönderim sağlayabilirsiniz.

Ücretsiz İade / Değişim imkanından yararlanmak için gönderinizi anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi ile bize iletmelisiniz, aksi takdirde kargo bedelini ödemek durumunda kalırsınız.

İade ya da değişim yapmak istediğiniz siparişinizi, size gelen formu eksiksiz doldurarak , faturası ile birlikte;

Tola Tola Tekstil San. Tic. Ltd. Şti. adına,

Şahkulu Mahallesi Serdar-ı Ekrem Caddesi No:15/B Beyoğlu/ İstanbul adresine karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.

UPS Kargo Anlaşma Numarası: E338E1

UPS Kargo için şube aramanıza gerek yoktur. UPS kargodan 0850 255 00 66 numaralı telefon ve ya https://go.ups.com.tr/kuryecagir link üzerinden kurye talebinde bulunabilirsiniz. Kurye belirteceğiniz adrese gelip , İade & Değişim kargonuzu sizden teslim alacaktır.

Ürünlerin tamamını değiştirmek istemiyorum. Birini beğenmedim , bir tanesinin bedeni olmadı. Bunları İade ya da Değişim yapmak mümkün müdür?

Evet aldığınız tüm ürünleri değil, sadece bazılarını iade edebilir ya da değiştirebilirsiniz.

Fatura ile birlikte gelen İade & Değişim formuna isteklerinizi belirterek bize iletebilirsiniz.

Siparişle gelen faturayı kaybettim?
 

Değişim işlemlerinizi faturasız da işleme alabiliriz. Faturasız iade taleplerinde ise KDV bedelini düşerek iadenizi gerçekleştirebiliriz.

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılır?


Kargonuz bize ulaştığı gün İade veya Değişim talebiniz işleme alınır ve sonuçlandırılır.

Kredi kartı ile yapıtığınız alışverişlerde İade için bankaya aynı gün talimat veriyoruz. Geri ödemeniz normal şartlar altında 3 iş günü içerisinde hesabınıza yansıyacaktır.

Ödemenizin kartınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebillir. Bankaya bağlı olarak, maksimum 2-10 iş günü içerisinde iade tutarı kartınıza iade edilecektir. EFT/Havale ile ödemesini yaptığınız siparişinizin ödemesini ve Kapıda Nakit Ödeme ile ödemiş olduğunuz siparişinizin ödemesini iade kargonuz elimize ulaştığında bize ilettiğiniz hesap numaranıza geri gönderiyoruz. (Kapıda Nakit Ödeme bedeli olan (+12₺) ücretinin iade işlemi yapılamamaktadır.)

Bu işlemleri daha kolay halledebilmemizin bir yolu yok mu?


Tabi ki var. Siparişlerinizde ya da değişim yapmak istediğiniz ürünlerde; 0543 905 36 44 veya 0212 247 93 28 no’lu telefonlarımızdan ya da 
[email protected] mail adresimizden bizi yönlendirebilirsiniz. Yine 0543 905 36 44 numaralı WhatsApp Sipariş ve Destek Hattı’mız üzerinden de bizimle iletişime geçebilirsiniz.